sobota, 28 stycznia 2017

Czy warto kupować ciążowe ubrania?

Witam :)



Na samym początku ciąży przeglądałam mnóstwo sklepów z ciążową modą, tych internetowych, oraz stacjonarnie. Szczuplutkie modelki z odstającym brzuszkiem, w pięknych sukienkach. Zachęcający widok. Cena już mniej. Zwłaszcza, że miałam pełną świadomość, że pochodzę w tych ciuchach 3, przy dobrych wiatrach 4 miesiące.
Postanowiłam się wstrzymać, i dobrze. Na co dzień i tak preferowałam kroje bardziej oversize, sukienek tego typu miałam w szafie kilka.
I to jest strzał w dziesiątkę, wchodzę w rozmiar 38 cały czas, mimo kilkunastu kilogramów na plusie. No i ta wygoda!

Na sobie mam zestaw z chińskiego sklepu Yesfashion. Na przesyłkę czekałam 1,5 miesiąca ale sukienka jak i płaszczyk jakościowo ok. Sukienka się nie gniecie, co jest plusem, oraz nie śmierdzi chińczykiem, co już mi kiedyś się zdarzyło w przypadku współpracy z innym sklepem.







Sukienka - klik
Płaszcz - klik
Torebka - Wittchen
Buty - CCC

49 komentarzy:

  1. Jedyne czego nie lubię w stylu kobiet w ciąży to obcisłe ubrania, lubię właśnie takie luźne sukienki, jaką Ty masz :) Bardzo fajnie to wygląda, tak wdzięcznie :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, w wolnej chwili wpadnij do mnie, właśnie dodałam nowy post, który moim zdaniem może Cię zainteresować :)
    Monique BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się właśnie podobają obcisłe sukienki, które podkreślają śliczne krągłości brzuszka.

      Usuń
  2. ja jak kiedyś zajdę to też chyba daruję sobie kupowanie tony ciążowych ubrań, dla tego żeby ich ponosić kilka miesięcy... bo przecież się rośnie... w szafie mam sporo ubrań typu over więc raczej będę miała w czym chodzić :D pozdrawiam serdecznie i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię jak kobieta w ciąży ma na sobie obcisłe ubrania...jakos mnie to zniesmacza :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w takim zestawieniu kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful photos! i love your look!
    do you want us to follow each other? You tell me on my blog!
    Kisses,
    Serena
    bloggerchepassione.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;) Twój brzuszek pięknie się w niej prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. You're very beautiful lady.I like your outfit.:)

    Minnah's Life

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w tych ciuchach. Ja jak była w ciąży to nie było wyboru na takie ciuchy. Kupowałam w odzieży chińskiej w sklepach stacjonarnych lub szyłam sama. Kobieta w ciąży powinna robić to na co ma ochotę ale powinno to być ze smakiem. pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z ciążowych ciuchów mam tylko spodnie i koszulki :) A tak to we wszystko inne się mieszczę :) Nie kupuję typowo ciążowych sukienek itd. nawet płaszczyk mam normalny tylko zamiast xs to M ;) wbrew pozorom: rozmiarówka okazała się mała :D i nie jest na mnie za duży ani nic, po prostu w pasie mam więcej luzu hihi :) Pozdrawiam!
    ps obserwuję przyszłą mamusie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację nie ma sensu kupować ubrań ciążowych za wysokie ceny. Teraz mamy tak wiele pięknych oversizowych ubrań. Poza tym najlepiej kupić w sklepach z odzieżą używaną za parę groszy, później nie szkoda wyrzucić . Ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w tym zestawie :) podobają mi się takie luźne ubrania :) a ciuchy ciążowe to faktycznie średnio opłacalna inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka rewelacyjna sukienka. Do twarzy ci z brzuszkiem :D

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepieknie ������ Kiedy jeszcze niedawno byłam w ciąży byłam zdziwiona jak rynek ubrań dla kobiet w ciąży jest rozwinięty, o wiele bardziej niż przed sześciu laty kiedy to byłam w ciąży z córka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie zwracałam uwagi na cięzarne kreacje - ale wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fasolka już na wykluciu :D Gratulacje :) Bardzo modna przyszła mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, bardzo podoba mi się jak kobietki w ciąży mają klasę i ładnie się stylizują :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno trzeba kupić coś ciążowego np spodnie z wysokim stanem, żeby było wygodnie i nie opinać brzuszka, ale uważam ze każdy ma luźniejsze ubrania i je trzeba nosić 😊😊 super wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Co prawda temat narazie nie dotyczy mnie ale kiedyś wezmę to pod uwagę. Co do cen to się zgodzę. Kiedyś przechodząc koło takiego sklepu i widząc cenę zastanawiałam się, co w nich jest takiego, że są takie drogie.
    Sukienka jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam przyszłą mamusię :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Co prawda temat narazie nie dotyczy mnie ale kiedyś wezmę to pod uwagę. Co do cen to się zgodzę. Kiedyś przechodząc koło takiego sklepu i widząc cenę zastanawiałam się, co w nich jest takiego, że są takie drogie.
    Sukienka jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam przyszłą mamusię :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli ja będę w ciąży to będę szukać ubrań w lumpeksach po taniości o :D po co przepłacać:) obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, moim zdaniem nie warto kupować za dużo ciążowych ubrań, lepiej stawiać na luźne, lub rozciągliwe rzeczy, które spokojnie można założyć również o ciąży, jest to zdecydowanie bardziej ekonomiczne :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :) Myślę, że masz rację, lepiej mieć ubrania oversize, które spokojnie można włożyć także po ciąży :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. What a wonderful dress! I really like this outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie byłam i nie planuję być w ciąży w najbliższym czasie, ale uważam, że kupowanie specjalnie ciążowych ciuchów to raczej średni pomysł ;) Chyba, że wiemy, że je komuś oddamy, lub planujemy zachodzić w ciąże jedna po drugiej :D
    P.s dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne połączenie! ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie kupowanie ciążowych rzeczy jest nieopłacalne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z największym brzuchem będę chodziła w lecie wiec myśle ze nie będę zanadto inwestować w odzież ciążową :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz kwitnąco w ciąży :)

    przyznam szczerze, że 10 lat temu jak moja siostra była w pierwszej ciąży to pożyczała rzeczy ode mnie :P byłam od niej troszkę grubsza, dlatego ona nie musiała wydawać pieniążków na odzież ciążową :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz! Piękny outfit!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja, a sukienka od razu mi się spodobała :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna z ciebie mama :) zdrówka dla ciebie i maleństwa :)

    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. sukieneczka jest świetna, ma ładny kolor, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  34. woow! wyglądacie przepięknie! :*

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio oglądałam ubrania ciążowe i byłam w szoku że tyle kosztują :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podzielam Twoje zdanie, zbyt wysoka cena i zbyt krótki okres noszenia. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba najbardziej opłaca się kupić uniwersalną odzież ciążową online dobrej jakości, która być może posłuży nam na kolejne ciąże. Ja polecam bluzki z Fun2BeMum.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydaje mi się, że jak najbardziej warto jest kupować takie ubrania. tylko musisz je kupować w sklepach stacjonarnych, żeby wcześniej móc przymierzyć. Polecam Ci sie udać do jakiejś galerii handlowej. Tam na pewno znajdziesz sklepy z takimi ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się Twoje podejście do tematu. Każda kobieta powinna o siebie dbać, bez względu na to czy jest w ciąży czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  42. You are looking gorgeous in this outfits

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze :) zawsze odwiedzam osoby, które komentują, nie musicie zostawiać adresu :)
obserwacja za obserwacje, napisz w komentarzu ze to zrobilas /es a ja zawsze sie rewanzuje :)

Thank you for all comments <3