niedziela, 26 sierpnia 2012

W świetnej formie?

Hej!

Długo myślałam czy poruszyć ten temat już teraz, moja przygoda z treningami zaczęła się stosunkowo niedawno. Nie ma jeszcze powalających efektów, jedyne co zauważam to to, że ciało zaczyna się delikatnie "rzeźbić". Jeżeli nie macie w pobliżu parku, aby pobiegać, siłowni w okolicy lub nawet rowera (tak jak ja) trening jest idealny dla was. I, w zależności od tego nad jakimi częściami ciała chcemy pracować, nie zajmie wam więcej niż godzinę.


Trening Mel B składa sie z kilku części i jest dostępny na onet.pl w serii "w świetnej formie". Potrzebujemy tylko trochę motywacji i systematyczności. Możemy ćwiczyć każdą część po kolei, albo wybrać treningi wzmacniające te części ciała, na których nam najbardziej zależy. Mamy do wyboru 20-minutowy trening całego ciała, trening abs, trening na pośladki, na ramiona, na brzuch oraz (mój ulubiony) morderczy 15 minutowy trening cardio. Gwarantuję, że pot będzie się lał strumieniami, pomimo tego, że ćwiczenia wcale nie są aż tak ciężkie. Trening raczej dla osób początkujących i średniozaawansowanych.

To jak, chcemy mieć taką sylwetkę jak Mel? Ja tak, więc uciekam ćwiczyć! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za wszystkie komentarze :) zawsze odwiedzam osoby, które komentują, nie musicie zostawiać adresu :)
obserwacja za obserwacje, napisz w komentarzu ze to zrobilas /es a ja zawsze sie rewanzuje :)

Thank you for all comments <3